pengkid ?

okey , bende ni sebemarnyea salah fahamm .. ade org hack fb aku den removed member2 aku .. den ade sorang member aku lelaki nih nk marah2 aku coz aku removedd die ..die cakap aku pengkid ! woii .. aku bukan pengkid lahh ngaii .. mmg penampilan aku mcm lelaki tapi aku tak hadapp pon dkt perempan .. kawen nanti pon dgn lelaki jugak , bukan perempann .. serious sakit hati ... dah lah mencarot .. nak tahu dia text aku ape ?
* ASAL TAK BLOCK TEROS PENGKID BODOH PUKIMAK SIAL .. BLOCK AKU SEKARANG !! TAK NK TENGOK MUKA CIBAI KAU KAD FB  *
pergh , cuba kalau korg kena maki tiba2 , padahal kau tk buat sebenarnya ? ape perasaan kau ?
den now diaa nak mintak maaf apa semua , mmg tak lahh aku nk maafkn .. buat sakit hati jerr..
aku paling benci kalau lelaki yg tak tahu life aku mcm mana den nk ckp aku mcm2.. ckp aku pengkid .. woiii babunn , aku berpenampilan mcm lelaki pon sebab lelaki (my ex) ! serious sekarang buat aku benci lahh dgn lelaki !