happy birthday :)

22 march 2012 , 
 hari jadi aku .. aku ingat this yearr nk jadi kn tahun paling best .. tpi .. apekn daya .. tahun ni palingg sad sekali .. dahlah tk sambut .. then org yg aku paling sayang tk wish aku ? :'( aku terfikir jugak mybe diaa lupaa kea or bz keaa.. tapi rupenyeaa tak .. aku call tk answer , aku text tanye ''taknak wish aku kerrr'' die tak reply and still tk wishh .. sadd jerr.. aku tengokk petsis aku punyaa birthday best jerr.. org bg banyakk hadiaahh den mcm2 lagi .. tapi aku .. apaa pon takdaa... lastyearr paling syokk .. main tepongg dgn kawan2 , mcm2 hadiahh kau dapat .. tapi tahun ni .. aku dapatt mkn jerr .. sadd gilaa :'( .. tpi tu aku tk kesahh sgt , sebb tu biarr ikhlass dr diorg.. aku just terkilan bila enoq tak wish aku .. aku sadd gilaa .. hurrmm .. okey lahh bye :'(